Uw besparing, onze zorg!

Uitfaseren 3G door KPN

Uw mobiele abonnementen worden beheert door INKOPER MKB. Aangezien u een abonnement heeft lopen bij KPN, stellen wij u graag op de hoogte van wijzigingen. KPN heeft aangegeven dat het 3G netwerk binnenkort wordt beëindigd. Dit houdt in dat u vanaf 31 maart 2022 niet meer via dit netwerk kunt bellen/internetten.

Toestellen waar het nog kan, worden automatisch teruggezet naar het 2G netwerk. Indien dit gebeurt betekent dit een kwaliteitsverlies wat betreft het geluid van de gesprekken. Daarnaast zal de internetsnelheid dalen.

Indien uw telefoontoestel het 4G netwerk ondersteunt, kunt u de instellingen zelf op uw toestel aanpassen. Onderstaand vindt u een toelichting inzake het aanpassen van uw toestel. Maakt uw toestel al gebruik van het 4G of 5G netwerk dan verandert er voor u niets, u hoeft dan geen actie te ondernemen.

Iphone

  1. Kies Instellingen.
  2. Opties mobiele data.
  3. Kies Gesprekken en data.
  4. Kies 4G.
  5. De Apple iPhone is nu ingesteld voor gebruik van 4G-netwerken.
  6. Keer terug naar het Startscherm.

Let op: Zorg dat u ook VoLTE (4G bellen) op uw SmartPhone aan zet (indien mogelijk), daarmee profiteert u van een veel betere gesprekskwaliteit.

Android

  1. Kies Instellingen.
  2. Kies Verbindingen.
  3. Kies Mobiele netwerken.
  4. Kies een optie, in dit geval, Netwerkmodus SIM 1.
  5. Kies 5G/4G/3G/2G (automatisch verbin..)
  6. De Samsung is ingesteld op de hoogst mogelijke netwerk modus.
  7. Keer terug naar het Startscherm.

Let op: Zorg dat u ook VoLTE (4G bellen) op uw SmartPhone aan zet (indien mogelijk), daarmee profiteert u van een veel betere gesprekskwaliteit. 

Vervang oude simkaarten

Simkaarten die ouder zijn dan 10 jaar werken niet met het 4G netwerk. Daarnaast voldoen deze simkaarten niet aan de veiligheidseisen. U kunt de simkaart laten controleren, neem hiervoor rechtstreeks contact op met onze telecompartner Anjema & Schneiders Auto Elektro BV. Zij helpen u graag verder en zijn op werkdagen telefonisch te bereiken op 0299-630620.

Doordat wij een Vakgarage zijn, komen wij ook in aanraking met de inkooppartners van hen. Daardoor zijn wij bekend geraakt met INKOPER MKB, de facilitaire inkooppartner voor Vakgarage.
Sinds 2021 hebben wij onze contracten voor afvalinzameling, energie, telefonie en onderhoud aan de overheaddeuren en blusmiddelen onderbracht bij INKOPER MKB. En zijn zeer tevreden over hun dienstverlening en bereikbaarheid.

De opstart verliep niet soepel. In de afgelopen 30 jaar hadden wij een mooie verzameling aan contracten opgebouwd. Bij het overzetten van de contracten kwamen alle loze overeenkomsten ook aan het licht. Samen met INKOPER MKB hebben we alle abonnementen tegen het licht gehouden. Hierdoor hebben wij ook een groot aantal abonnementen kunnen beëindigen.
Doordat INKOPER MKB het aanspreekpunt is voor al onze vragen, weten zij wat er speelt bij ons bedrijf. Zo heeft INKOPER MKB er voor gezorgd dat de inzameling van het bedrijfsafval nu goed wordt uitgevoerd. Bij de opstart liep dit niet soepel, maar nu zijn wij dik tevreden. INKOPER MKB bemiddeld in dit soort situaties en zorgt dat het wordt opgelost. Het kost ons geen tijd. Wij kunnen gewoon doorgaan met onze werkzaamheden in de garage zelf.

Voor de telefonie hebben wij ook gebruik gemaakt van de kennis van INKOPER MKB en hun partner 0031 ICT. Zij hebben er voor gezorgd dat wij goed internet hebben en daarnaast de juiste telefonie oplossing, zodat wij altijd bereikbaar zijn voor onze klanten. Ook de telecompartner denkt met ons mee, hoe zaken ingeregeld kunnen worden.
Het is lekker dat er ook nog bedrijven zijn die met ons meedenken. Dus niet gaan voor de eenmalige actie en daarna niets meer van zich laten horen. Hiervoor hebben wij nu INKOPER MKB.

Bryan Eerden, Automobielbedrijf Hieltjes

Wilt u weten of u kunt besparen? Vraag de gratis besparingsscan aan!