Uw mobiele abonnementen worden beheert door INKOPER MKB. Aangezien u een abonnement heeft lopen bij KPN, stellen wij u graag op de hoogte van wijzigingen. KPN heeft aangegeven dat het 3G netwerk binnenkort wordt beëindigd. Dit houdt in dat u vanaf 31 maart 2022 niet meer via dit netwerk kunt bellen/internetten.
Toestellen waar het nog kan, worden automatisch teruggezet naar het 2G netwerk. Indien dit gebeurt betekent dit een kwaliteitsverlies wat betreft het geluid van de gesprekken. Daarnaast zal de internetsnelheid dalen.
Indien uw telefoontoestel het 4G netwerk ondersteunt, kunt u de instellingen zelf op uw toestel aanpassen. Onderstaand vindt u een toelichting inzake het aanpassen van uw toestel. Maakt uw toestel al gebruik van het 4G of 5G netwerk dan verandert er voor u niets, u hoeft dan geen actie te ondernemen.
Let op: Zorg dat u ook VoLTE (4G bellen) op uw SmartPhone aan zet (indien mogelijk), daarmee profiteert u van een veel betere gesprekskwaliteit.
Let op: Zorg dat u ook VoLTE (4G bellen) op uw SmartPhone aan zet (indien mogelijk), daarmee profiteert u van een veel betere gesprekskwaliteit.
Simkaarten die ouder zijn dan 10 jaar werken niet met het 4G netwerk. Daarnaast voldoen deze simkaarten niet aan de veiligheidseisen. U kunt de simkaart laten controleren, neem hiervoor rechtstreeks contact op met onze telecompartner Anjema & Schneiders Auto Elektro BV. Zij helpen u graag verder en zijn op werkdagen telefonisch te bereiken op 0299-630620.
INKOPER MKB heeft ons zeer goed geholpen. Helaas hebben wij akkoord gegeven op een voorstel van een Rotterdamse telecomaanbieder. We zouden overstappen naar VOIP, deze belofte is nooit waargemaakt, maar we hebben wel de kosten gemaakt. INKOPER MKB heeft ons geholpen om de overeenkomsten bij deze Rotterdamse telecomaanbieder op te zeggen en waar nodig ons voorzien van advies.
We hebben de geleverde toestellen teruggestuurd naar de Rotterdamse telecomaanbieder en zowaar vandaag twee credit nota’s ontvangen. We wilden jullie toch even laten weten dat het nu geregeld is, het geld heb ik nog wel niet ontvangen maar we gaan er van uit dat het goed komt. Mocht ik als nog een keer over gaan naar internet bellen omdat onze centrale wat verouderd is kom ik bij jullie voor informatie. Nogmaals bedankt, alleen hadden we het niet gered.
Lineke Wolters, Vakgarage Wolters

















