Uw besparing, onze zorg!

Nieuws


Energiebesparingsplicht

Te laat met melden? De energiebesparingsplicht is voor veel ondernemers een groot vraagteken of voor het gevoel een onnodige tijdverspilling. Vanuit INKOPER MKB hebben wij al veel klanten kunnen informeren inzake de jaar verbruiken op elektriciteit en gas. Dit om uit te zoeken of de klant daadwerkelijk aan de energiebesparingsplicht en het bijbehorende papierwerk dient …


We zijn verhuisd

Na 8 jaar gevestigd te zijn op de Weberstraat 52 zijn wij verhuisd. Na mooie herinneringen te hebben opgebouwd en een goede groei hebben doorgemaakt, werd het tijd voor iets nieuws. INKOPER MKB groeide uit haar jas. Vanaf vandaag zijn wij te vinden op de Binnenzeestraat 17 te Purmerend, met meer ruimte en goede klimaatbeheersing …


Nieuwe uitdaging Marieke

Na bijna 3 jaar bij INKOPER MKB te hebben gewerkt heeft Marieke Klaare vandaag haar laatste dag bij INKOPER MKB. De afgelopen jaren is Marieke het aanspreekpunt geweest voor onze klanten en leveranciers op de binnendienst. Ze verzorgde de opdrachten en het uitzoeken van de door de klant gestelde vragen. Wij zullen haar aanwezigheid gaan …


Uw archief opruimen?

De aangifte over 2018 voldaan en zijn uw archiefkasten nu vol? INKOPER MKB biedt hiervoor de correcte oplossing om uw archief op de juiste wijze op te ruimen en vernietigen. Samen met onze partner Renewi zamelen wij uw archiefpapier in en verwerken dit. Met een speciale “Destra” container voorkomt u dat vertrouwelijke informatie zomaar op …


Incassodiensten via INKOPER MKB

Wel eens last van wanbetalers? Het incasseren van te laat of niet betaalde facturen kan u veel tijd en irritatie kosten. INKOPER MKB is zich er daarnaast van bewust dat het zelf incasseren van openstaande nota’s voor de meeste van u, niet tot de favoriete werkzaamheden behoort. Door het uitbesteden van deze dossiers kunt u …


Beëindiging vaste telefonie?

bellen via internet

Beëindiging vaste telefonie? Vanuit alle kanten wordt u op dit moment benaderd inzake de beëindiging van de traditionele ISDN en meervoudige analoge lijnen. Vanuit INKOPER MKB zijn wij bekend met deze wijziging en staan wij u graag te woord om bij u een inventarisatie te doen en een offerte uit te brengen. Enkele punten van …


Energiebelasting 2019

Over de levering van elektriciteit alsmede gas betaalt u belasting. Met deze belasting wordt vanuit de overheid gestimuleerd om zuiniger om te gaan met energie. Voor 2019 zijn er hierdoor nieuwe verhogingen in de belasting tarieven te verwachten. Onderstaand vindt u de voorlopige belastingtarieven voor 2019: Tarieven elektriciteit in €/kWh (exclusief btw) Energiebelasting*   Opslag duurzame …


Nieuwe website

Zoals u gewend bent werkt INKOPER MKB hard om producten en diensten scherp aan te bieden en de zakelijke dienstverlening continue te verbeteren. Ook intern zijn wij druk bezig om het u als klant zo makkelijk mogelijk te maken. Door het vernieuwen van de website hebben wij het gebruiksgemak van het plaatsen van opdrachten via de website (www.inkopermkb.nl) verbeterd. Verbeteringen …


Merel Zwart terug bij INKOPER MKB

Wij zijn blij te kunnen melden dat Merel Zwart weer terug is, na het behalen van haar studie, van haar wel verdiende vakantie naar Azië. Merel is weer teruggekomen bij INKOPER MKB, waarbij zij een nieuwe uitdaging aan gaat binnen een nieuwe functie. Merel zal in haar functie een gedeelte op de binnendienst actief blijven …


Nieuwe energiebelastingen 2018

Vanuit de overheid wordt het verlagen van het energieverbruik bij bedrijven en particulieren gestimuleerd. Dit wordt gestimuleerd door het heffen van belastingen op het verbruik. Op de levering van elektriciteit en gas wordt energiebelasting en opslag duurzame energie geheven. Deze belastingen worden vanuit de overheid bepaald en kunnen aan het begin van het kalenderjaar worden …

Helaas hebben wij akkoord gegeven op een voorstel van een Rotterdamse telecomaanbieder. We zouden overstappen naar VOIP, deze belofte is nooit waargemaakt, maar we hebben wel de kosten gemaakt. INKOPER MKB heeft ons geholpen om de overeenkomsten bij deze Rotterdamse telecomaanbieder op te zeggen en waar nodig ons voorzien van advies.

We hebben de geleverde toestellen teruggestuurd naar de Rotterdamse telecomaanbieder en zowaar vandaag twee credit nota’s ontvangen.

We wilden jullie toch even laten weten dat het nu geregeld is, het geld heb ik nog wel niet ontvangen maar we gaan er van uit dat het goed komt. Mocht ik als nog een keer over gaan naar internet bellen omdat onze centrale wat verouderd is kom ik bij jullie voor informatie. Nogmaals bedankt, alleen hadden we het niet gered.

Lineke Wolters, Vakgarage Wolters

Wilt u weten of u kunt besparen? Vraag de gratis besparingsscan aan!