Helaas hebben wij akkoord gegeven op een voorstel van een Rotterdamse telecomaanbieder. We zouden overstappen naar VOIP, deze belofte is nooit waargemaakt, maar we hebben wel de kosten gemaakt. INKOPER MKB heeft ons geholpen om de overeenkomsten bij deze Rotterdamse telecomaanbieder op te zeggen en waar nodig ons voorzien van advies.
We hebben de geleverde toestellen teruggestuurd naar de Rotterdamse telecomaanbieder en zowaar vandaag twee credit nota’s ontvangen.
We wilden jullie toch even laten weten dat het nu geregeld is, het geld heb ik nog wel niet ontvangen maar we gaan er van uit dat het goed komt. Mocht ik als nog een keer over gaan naar internet bellen omdat onze centrale wat verouderd is kom ik bij jullie voor informatie. Nogmaals bedankt, alleen hadden we het niet gered.
Het fijne aan INKOPER MKB vind ik dat ze niet eenmalig met een goede deal komen, maar zich voor je blijven inzetten. Na een besparing van ruim € 1.545,- op afval, energie en telefonie het eerste jaar, kunnen ze mijn bedrijf nu nog eens € 950,- aan extra besparingen brengen. Dit door vaste telefonie nog verder te verbeteren en daarnaast mobiele telefonie en onderhoud hefbruggen voor mij op te pakken.
Al 25% van de James Auto Service organisaties zijn sinds januari 2017 klant geworden bij INKOPER MKB. Deze bedrijven kunnen zich nu focussen op hun core-business, zonder dat de inkoop van de facilitaire zaken op de achtergrond raakt.