Uw besparing, onze zorg!

MAIN Energie wordt Audax Renewables

Gedurende het bestaan van een organisatie wijzigt er soms het een en ander. Ook bij leveranciers van INKOPER MKB wijzigen er zaken. MAIN Energie zal per 1 mei 2023 onder een andere naam de levering van elektriciteit en/of gas voortzetten. Graag stellen wij u op de hoogte van deze naamswijziging en de gevolgen.

Naamswijziging MAIN Energie

Misschien heeft u reeds een bericht ontvangen vanuit MAIN Energie inzake de aanstaande naamswijziging. Heeft u hierover nog geen bericht ontvangen, dan stelt INKOPER MKB u graag op de hoogte.

MAIN Energie is zes jaar geleden onderdeel van Audax Renewables geworden. Per 1 mei 2023 verdwijnt de naam MAIN Energie uit het energielandschap en gaan zij verder als Audax Renewables.

Voor u verandert er in de dienstverlening en in de huidige overeenkomsten niets door deze naamswijziging. Het enige wat u merkt is dat de uitstraling van de communicatie wijzigt op facturen en website (inlogportal). Aan de producten, diensten en lopende overeenkomsten verandert er dus niets.

De eerst volgende nota voor de levering van elektriciteit en/of gas en de automatische incasso worden verstuurd vanuit Audax Renewables. Dus vindt u een afwijkende naam op uw rekeningafschriften, dan is het in het geval van Audax Renewables correct.

In het weekend van 29 en 30 april kunt u mogelijk hinder ondervinden op de website en inlogportal van MAIN Energie, omdat op dat moment de wijziging wordt doorgevoerd.

Per 1 mei 2023 kunt u voor meer informatie terecht op de volgende pagina http://www.audaxrenewables.nl/. Heeft u vragen over de naamswijziging? Dan staan wij u graag te woord. INKOPER MKB is te bereiken op 0299-820970 of info@inkopermkb.nl.

INKOPER MKB heeft ons zeer goed geholpen. Helaas hebben wij akkoord gegeven op een voorstel van een Rotterdamse telecomaanbieder. We zouden overstappen naar VOIP, deze belofte is nooit waargemaakt, maar we hebben wel de kosten gemaakt. INKOPER MKB heeft ons geholpen om de overeenkomsten bij deze Rotterdamse telecomaanbieder op te zeggen en waar nodig ons voorzien van advies.

We hebben de geleverde toestellen teruggestuurd naar de Rotterdamse telecomaanbieder en zowaar vandaag twee credit nota’s ontvangen. We wilden jullie toch even laten weten dat het nu geregeld is, het geld heb ik nog wel niet ontvangen maar we gaan er van uit dat het goed komt. Mocht ik als nog een keer over gaan naar internet bellen omdat onze centrale wat verouderd is kom ik bij jullie voor informatie. Nogmaals bedankt, alleen hadden we het niet gered.

Lineke Wolters, Vakgarage Wolters

Wilt u weten of u kunt besparen? Vraag de gratis besparingsscan aan!