Beste klant,
Het zijn op dit moment bijzondere tijden. Vanuit de Nederlandse regering zijn er afgelopen zondag extra maatregelen genomen om de verspreiding van het coronavirus (COVID-19) zoveel mogelijk te beperken.
Als INKOPER MKB hebben we de afgelopen dagen ook onze maatregelen genomen om onze bijdrage te leveren aan het niet verder verspreiden van het virus. Graag brengen wij u op de hoogte, wat de getroffen maatregelen voor u betekenen.
INKOPER MKB blijft telefonisch en per e-mail de komende tijd bereikbaar. Locatiebezoeken hebben wij op dit moment t/m 6 april 2020 stopgezet conform de richtlijnen van het RIVM. Daarnaast ontvangen wij ook geen leveranciers meer op kantoor.
Plaats uw opdrachten gemakkelijk via onze klantomgeving (https://www.inkopermkb.nl/klantomgeving/). Bij opdrachten tot het omwisselen van bepaalde afvalstromen, kan het voorkomen dat de inzameling langer op zich laat wachten dan u gewend bent. Vanuit INKOPER MKB proberen wij dit zo goed als mogelijk monitoren.
De reguliere afvalinzameling van uw restafval en papier container blijft voortgezet worden zoals u gewend bent. Wij willen hierbij wel benadrukken dat de containers zichtbaar aangeboden dienen te worden. Er bestaat een grote kans dat niet uw reguliere chauffeur de route rijdt.
Wij doen er alles aan om de dienstverlening te leveren die u van ons gewend bent. Mocht de situatie de komende tijd veranderen dan houden wij u op de hoogte. Voor de rest wensen wij u en uw medewerkers veel succes met de bedrijfsvoering.
Met elkaar krijgen we het virus er onder!
Als ondernemer in de Automotive branche, is het vinden van betrouwbare partners die helpen bij het stroomlijnen van bedrijfsprocessen van onschatbare waarde. De diensten van INKOPER MKB hebben niet alleen mijn verwachtingen overtroffen, maar hebben ook impact gehad op de efficiëntie en financiën binnen ons bedrijf. Hier is waarom:
Ontzorgen: Het team INKOPER MKB begrijpt de behoeften van ons als geen ander. Door INKOPER MKB in te schakelen, kunnen wij ons concentreren op de kernactiviteiten van ons bedrijf. Het selecteren van leveranciers, het onderhandelen over prijzen, ze hebben alle zorgen uit handen genomen, wat me waardevolle tijd en energie heeft bespaard.
Collectieve Korting: Één van de meest opvallende voordelen van samenwerken met INKOPER MKB is het verkrijgen van toegang tot collectieve kortingen. Door de krachten te bundelen met andere bedrijven, hebben wij geprofiteerd van aanzienlijke besparingen op onze inkoopkosten.
Totaal Aanbod: Wat INKOPER MKB onderscheidt, is hun uitgebreide totaal aanbod. Niet alleen hebben ze geholpen bij het vinden van leveranciers voor mijn standaardbehoeften, maar ze hebben ook op maat gemaakte oplossingen geboden voor specifieke vereisten van mijn bedrijf. Of het nu gaat om telefonie, afval of industriële gassen, ze hebben een breed scala aan producten en diensten beschikbaar, waardoor we één centrale partner hebben voor de inkoop. Ook voor de rest van de medewerkers is er nog maar één leverancier, zodat er niet vreemd wordt ingekocht.
Al met al kunnen wij INKOPER MKB van harte aanbevelen aan elke ondernemer in het MKB-segment die op zoek is naar een betrouwbare, efficiënte en kostenbesparende inkooppartner. Hun vermogen om te ontzorgen, collectieve kortingen te bieden en een uitgebreid totaal aanbod te leveren, heeft ons bedrijf Merkservice Vught B.V getransformeerd en mijn operationele lasten verlicht. Met INKOPER MKB aan mijn zijde, zijn wij vol vertrouwen over de toekomst van mijn bedrijf en kijken wij uit naar een voortdurende samenwerking met het team van INKOPER MKB.
Samir Bousetta, Merkservice Vught B.V.

















