Uw besparing, onze zorg!

Gratis besparingsscan

Wilt u geheel inzichtelijk krijgen of u uw facilitaire zaken goed geregeld heeft? Vraag dan eenvoudig uw besparingsscan aan. Inkoopcollectief INKOPER MKB vergelijkt uw huidige betalingscondities met de collectieve condities van onze leveranciers. Op basis van deze vergelijking bepaalt u zelf of u gebruik wilt maken van de door INKOPER MKB aangeboden besparingen. Het bijkomende voordeel is dat u constant goede scherpe condities blijft houden voor de zaken die via INKOPER MKB worden geregeld.

Hoe werkt het?

  1. U geeft in het onderstaande formulier uw gegevens op.
  2. U kunt uw digitale facturen die u wilt vergelijken direct bijvoegen (niet verplicht). Klik op upload en voeg van uw computer de gewenste digitale facturen toe. Waar nodig kunt u uw verbruik aangeven. Druk vervolgens op verzenden.
  3. Heeft u geen digitale facturen? Geen probleem. U vult uw gegevens in en wij nemen op dezelfde werkdag nog contact met u op.
  4. Wij maken een afspraak met u om onze dienstverlening toe te lichten en nemen dan uw informatie mee om de Besparingsscan te maken.
  5. Binnen 10 werkdagen ontvangt u uw besparingsscan per e-mail of wij bespreken deze persoonlijk met u. Op dit moment bepaalt u zelf òf en waarop uw wilt besparen.
  6. Heeft u zelf alles tot in de puntjes geregeld ook dat geven wij aan!

Aanvraagformulier Besparingsscan

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Sleep bestanden hierheen of
    Max. bestandsgrootte: 8 MB, Max. aantal bestanden: 10.

    INKOPER MKB heeft ons zeer goed geholpen. Helaas hebben wij akkoord gegeven op een voorstel van een Rotterdamse telecomaanbieder. We zouden overstappen naar VOIP, deze belofte is nooit waargemaakt, maar we hebben wel de kosten gemaakt. INKOPER MKB heeft ons geholpen om de overeenkomsten bij deze Rotterdamse telecomaanbieder op te zeggen en waar nodig ons voorzien van advies.

    We hebben de geleverde toestellen teruggestuurd naar de Rotterdamse telecomaanbieder en zowaar vandaag twee credit nota’s ontvangen. We wilden jullie toch even laten weten dat het nu geregeld is, het geld heb ik nog wel niet ontvangen maar we gaan er van uit dat het goed komt. Mocht ik als nog een keer over gaan naar internet bellen omdat onze centrale wat verouderd is kom ik bij jullie voor informatie. Nogmaals bedankt, alleen hadden we het niet gered.

    Lineke Wolters, Vakgarage Wolters

    Wilt u weten of u kunt besparen? Vraag de gratis besparingsscan aan!