Uw besparing, onze zorg!

Verbeter uw Cashflow met de Incassodienstverlening van TKB!

Als ondernemer weet u als geen ander hoe belangrijk een gezonde cashflow is voor de continuïteit van uw bedrijf. Helaas kan het innen van openstaande facturen een tijdrovende en frustrerende taak zijn. Daarom bieden wij in samenwerking met TKB (Trust Krediet Beheer) een betrouwbare en effectieve incassodienstverlening aan en een debiteurenbeheer software die u ontzorgt en uw cashflow verbetert.

Waarom kiezen voor TKB via INKOPER MKB?

  1. Ervaring en Expertise: Met jarenlange ervaring in de incassobranche kennen zij de kneepjes van het vak. Zij weten precies hoe uw debiteuren benaderd dienen te worden, voor een optimaal resultaat.
  2. Persoonlijke Aanpak: Wij begrijpen dat elke klant en elk openstaand bedrag anders is. Daarom biedt TKB maatwerkoplossingen die aansluiten bij iedere specifieke situatie.
  3. Snel en Efficiënt: De geavanceerde software en efficiënte processen zorgen ervoor dat er snel geschakeld kan worden en uw openstaande facturen zo snel mogelijk worden geïnd.
  4. Geen Cure, No Pay: TKB werkt voor de minnelijke fase op basis van no cure, no pay. Dit betekent dat u geen kosten maakt, indien uw openstaande facturen niet worden voldaan.

De incassodienstverlening:

  • Minnelijke incasso: TKB neemt contact op met uw debiteuren en probeert de openstaande bedragen zonder tussenkomst van de rechter te incasseren.
  • Gerechtelijke incasso: Indien nodig en na akkoord van u, start TKB juridische procedures om uw vorderingen te innen.
  • Debiteurenbeheer: TKB helpt u met het beheren van uw debiteurenportefeuille en zorgt ervoor dat openstaande facturen snel worden betaald.

Wat klanten zeggen:

Wij (Van de Weijer Barneveld B.V.) hebben onze incassodienstverlening via INKOPER MKB ingeregeld. INKOPER MKB werkt voor het incasseren van openstaande rekeningen samen met Trust Krediet Beheer (TKB). Wat ons met name aanspreekt, is de professionele en transparante communicatie van TKB gedurende het gehele incassoproces. Zij zijn altijd bereikbaar voor vragen en updates, wat het vertrouwen in onze samenwerking aanzienlijk heeft versterkt. Daarnaast werkt TKB op basis van “No Cure, No Pay”. Dus mocht een bedrag niet geïnd kunnen worden bij onze klant, krijgen wij alsnog geen kosten doorberekend. Wij bevelen INKOPER MKB en haar partner Trust Krediet Beheer van harte aan. INKOPER MKB als partner voor de facilitaire zaken en TKB in het bijzonder als partner voor incassodienstverlening. Natuurlijk hopen we niet te vaak contact te hebben met TKB………, maar mocht dat wel het geval zijn, dan kijken wij uit naar de goede ondersteuning. Danny Bijl, Van de Weijer Barneveld B.V.

Slim gebruikmaken van automatisering met TRUST IT

Naast de incassodienstverlening biedt TKB ook een Debiteurenbeheer software aan. Hierbij wordt slim gebruik gemaakt van automatisering om uw debiteurenbeheer efficiënter en effectiever te maken. TRUST IT van TKB biedt geavanceerde oplossingen om uw processen inzake debiteurenbeheer te optimaliseren en daarbij tijd te besparen.

  1. Automatisering van herinneringen en aanmaningen: Dankzij de geautomatiseerde systemen worden herinneringen en aanmaningen tijdig en consistent verstuurd, waardoor de kans op tijdige betalingen toeneemt.
  2. Inzicht en rapportage: De software biedt real-time inzicht in uw debiteurenbeheer, waardoor u altijd op de hoogte bent van de status van uw openstaande facturen en trends in betalingsgedrag kunt herkennen.
  3. Integratie met uw systemen: TRUST IT kan naadloos worden geïntegreerd met uw bestaande financiële systemen, waardoor uw debiteurenbeheer nog soepeler verloopt.
  4. Proactief credit management: Door gebruik te maken van geavanceerde data-analyse kunnen potentiële risico’s vroegtijdig gesignaleerd worden en de juiste acties ondernomen.

Het slim inzetten van automatisering op het gebied van debiteurenbeheer is geen luxe, maar een noodzaak in de moderne zakenwereld. Het biedt bedrijven de mogelijkheid om efficiënter te werken, fouten te minimaliseren en beter inzicht te krijgen in hun financiële gezondheid. Bovendien kan het de cashflow verbeteren en de klanttevredenheid verhogen. Als organisatie kunt u het niet langer veroorloven om achter te blijven op het gebied van automatisering en debiteurenbeheer.

Hoe werkt Debiteurenbeheer via TKB

Neem vandaag nog contact met ons op!

Ontdek in een vrijblijvend adviesgesprek wat TKB voor uw bedrijf kan betekenen. Dit voor het incasseren van openstaande facturen en/of automatisering van uw debiteurenbeheer. Bel ons op 0299-820970 of stuur een e-mail naar info@inkopermkb.nl.

Binnen onze dagelijkse operationele zaken blijkt het lastig de ontwikkelingen, inzake duurzaam ondernemen en afvalmanagement, bij te houden. INKOPER MKB heeft voor ons de huidige situatie qua afvalstromen tegen het licht gehouden en mogelijkheden tot optimalisatie in een helder voorstel uitgewerkt.

Met de implementatie, verwerken opdrachten en het beheer van het afvalmanagement nemen zij ons veel werk uithanden. Naast de bespaarde tijd is een vermindering afvalkosten reeds zichtbaar en dragen wij ons steentje bij aan een duurzame verwerking van afval!

Wij kunnen ons weer focussen op de vervaardiging van unieke automobielen, terwijl het afvalmanagement bij INKOPER MKB in goede handen is!

Sven Kramer, Donkervoort Automobielen B.V.

Wilt u weten of u kunt besparen? Vraag de gratis besparingsscan aan!