Uw besparing, onze zorg!

Informatie m.b.t. coronavirus (COVID-19)

Beste klant,

Het zijn op dit moment bijzondere tijden. Vanuit de Nederlandse regering zijn er afgelopen zondag extra maatregelen genomen om de verspreiding van het coronavirus (COVID-19) zoveel mogelijk te beperken.

Als INKOPER MKB hebben we de afgelopen dagen ook onze maatregelen genomen om onze bijdrage te leveren aan het niet verder verspreiden van het virus. Graag brengen wij u op de hoogte, wat de getroffen maatregelen voor u betekenen.

INKOPER MKB blijft bereikbaar

INKOPER MKB blijft telefonisch en per e-mail de komende tijd bereikbaar. Locatiebezoeken hebben wij op dit moment t/m 6 april 2020 stopgezet conform de richtlijnen van het RIVM. Daarnaast ontvangen wij ook geen leveranciers meer op kantoor.

Plaats uw opdrachten gemakkelijk via onze klantomgeving (https://www.inkopermkb.nl/klantomgeving/). Bij opdrachten tot het omwisselen van bepaalde afvalstromen, kan het voorkomen dat de inzameling langer op zich laat wachten dan u gewend bent. Vanuit INKOPER MKB proberen wij dit zo goed als mogelijk monitoren.

De reguliere afvalinzameling van uw restafval en papier container blijft voortgezet worden zoals u gewend bent. Wij willen hierbij wel benadrukken dat de containers zichtbaar aangeboden dienen te worden. Er bestaat een grote kans dat niet uw reguliere chauffeur de route rijdt.

Tot slot!

Wij doen er alles aan om de dienstverlening te leveren die u van ons gewend bent. Mocht de situatie de komende tijd veranderen dan houden wij u op de hoogte. Voor de rest wensen wij u en uw medewerkers veel succes met de bedrijfsvoering.

Met elkaar krijgen we het virus er onder!

INKOPER MKB heeft ons zeer goed geholpen. Helaas hebben wij akkoord gegeven op een voorstel van een Rotterdamse telecomaanbieder. We zouden overstappen naar VOIP, deze belofte is nooit waargemaakt, maar we hebben wel de kosten gemaakt. INKOPER MKB heeft ons geholpen om de overeenkomsten bij deze Rotterdamse telecomaanbieder op te zeggen en waar nodig ons voorzien van advies.

We hebben de geleverde toestellen teruggestuurd naar de Rotterdamse telecomaanbieder en zowaar vandaag twee credit nota’s ontvangen. We wilden jullie toch even laten weten dat het nu geregeld is, het geld heb ik nog wel niet ontvangen maar we gaan er van uit dat het goed komt. Mocht ik als nog een keer over gaan naar internet bellen omdat onze centrale wat verouderd is kom ik bij jullie voor informatie. Nogmaals bedankt, alleen hadden we het niet gered.

Vakgarage Wolters te Oudenhoorn

Lineke Wolters, Vakgarage Wolters

Wilt u weten of u kunt besparen? Vraag de gratis besparingsscan aan!