VoIP telefonie middels een dataverbinding is tegenwoordig net als stroom en water: niet weg te denken in uw bedrijfsvoering. De oude telefonie centrale is uit het landschap verdwenen en IP-telefonie (VoIP) is de nieuwe vervanging.
Onze telecompartner 0031 ICT is voor de bestaande relaties constant bezig het telefonieplatform te verbeteren en de aangeboden diensten uit te breiden.
Voor verbetering naar de toekomst wordt er constant gewerkt aan het platform waar de telefonie over loopt. Op dit moment wordt het huidige platform van Managed Voice 2 naar Managed Voice 3 geüpgraded.
Het doorvoeren van Managed Voice 2 naar Managed Voice 3 platform vindt plaats buiten kantoortijden. U zal dus van deze wijziging dus niets merken. Zodra de verhuizing van het platform is doorgevoerd, ontvangt u keurig een bevestiging vanuit.
Bijkomende voordelen voor u:
Managed Voice is een PBX-dienst vanuit de cloud (VoIP) die een veilige, gestroomlijnde en efficiënte telefonie-service biedt. Managed Voice is een telefoniesysteem die niet afhankelijk is van hardware op locatie, enkel van een internetverbinding.
INKOPER MKB heeft voor de VoIP/Internetdiensten en gespecialiseerde 0031 ICT. Zij begeleiden bij een overstap u van A tot Z om de telefonie op basis van VoIP naar uw wensen te installeren. Daarnaast wordt zorggedragen voor een optimaal beheer van uw bereikbaarheid.
Hierdoor volstaat 1 aanspreekpunt voor al uw VoIP/Internet vragen! INKOPER MKB staat u graag bij inzake inventarisatie, advies, het opstellen van offertes en de implementatie van VoIP.
Bent u toe aan een nieuwe cloudoplossing voor de vaste telefonie? Het enige wat er nodig is de factuur van uw internet verbinding en huidige telecomprovider.
Wilt u meer informatie over telefonie zonder losse eindjes? Bel ons dan op 0299-820 970 of mail naar: info@inkopermkb.nl.
Helaas hebben wij akkoord gegeven op een voorstel van een Rotterdamse telecomaanbieder. We zouden overstappen naar VOIP, deze belofte is nooit waargemaakt, maar we hebben wel de kosten gemaakt. INKOPER MKB heeft ons geholpen om de overeenkomsten bij deze Rotterdamse telecomaanbieder op te zeggen en waar nodig ons voorzien van advies.
We hebben de geleverde toestellen teruggestuurd naar de Rotterdamse telecomaanbieder en zowaar vandaag twee credit nota’s ontvangen.
We wilden jullie toch even laten weten dat het nu geregeld is, het geld heb ik nog wel niet ontvangen maar we gaan er van uit dat het goed komt. Mocht ik als nog een keer over gaan naar internet bellen omdat onze centrale wat verouderd is kom ik bij jullie voor informatie. Nogmaals bedankt, alleen hadden we het niet gered.
Lineke Wolters, Vakgarage Wolters